Rendszeres olvasók

2015. szeptember 26.

KIÁLLÍTÁS


Sziasztok! Nagyon régen írtam a blogomba. Nagyon sajnálom! Mindig van valami, ami miatt nem érek rá. Most éppen amiatt, mert életem első kiállítását rendeztem. A Magyar Miniatűr Műhely egyik alapító tagjaként veszek részt ezen a nagyszerű kiállításon, nagyszerű emberek, nagyszerű alkotásaival.
Ma egy kis képbemutatót hoztam nektek a berendezkedésről. A Galéria nem tudott segíteni, így saját magunk oldottuk meg. Én személy szerint jobban örültem ennek, mert a saját elképzelésem alapján alakíthattam ki a saját standomat. A férjem rengeteget segített ismét. 
Legközelebb már a kiállítás megnyitójáról és a kiállított alkotásokról teszek fel képeket.
Szép hétvégét mindenkinek!
















Szeretettel várlak benneteket a Facebook oldalamon. Ott gyorsabban tudok megosztani képeket, történéseket. :)




8 megjegyzés:

  1. Estoy segura que obtendrás gran éxito en la exposición!!! Mucha suerte y diversión!!!
    Besos.

    VálaszTörlés
  2. Hi Andrea! It's so great to see that you've had so much fun with the preparations of your exhibition. Thank you for sharing these wonderful pictures :)!!
    Wishing you a cosy and lovely weekend. Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Ilona! Thank you very much! Wearing the exhibition was arranged, but I enjoyed every minute of it!
      big hug

      Törlés
  3. Szia Anda,
    Gratulálok. A stand csodálatosan néz ki.
    Nagy ölelés
    Giac

    VálaszTörlés

Hozzászólások