Rendszeres olvasók

2015. április 30.

BOLHAPIAC


Nekem a Kánaán






Múlt hétvégén a PECSA-ban voltunk  :) , a bolhapiacon. Imádom a sok csetreszt, a vicek-vacak dolgokat. Imádok alkudozni, főleg olyan árussal, aki belemegy a játékba! A szemem minden kis apró dolgot meglátott, "Amiből lehet még valami!". A ruhák mellett simán elmentem. A "100" forintos boltok nem is tudom mit keresnek egy ilyen helyen? Naná, hogy itt nem ez érdekel! Az orvosi eszközök már sokkal jobban! Sajna addigra már elköltöttem a keretemet, mert minden darabot  500 Ft áron kínáltak. (Gondoltatok már rá, hogy a fogászati eszközök mi mindenre lehetnek jók, annak aki gyurmázik? :) )
Majdnem felsikítottam, amikor megláttam néhány olyan kis fazekat, amiben még gyerekkoromban főztem kavicsból és gazból levest a babámnak.
 Amiket vettem:
A parfümös üvegcse ( még bűzlik :) ) nagyon hasonlít az "eozin" technikával készült üvegekre. :)    wikipédia:  //Az eozin (régebben: eosin(e), magyarul hajnalpír) az aranyszíntől a rózsabogár-zöldig színjátszó, fényesen csillogó kerámiamáz, amit először a gubbiói porcelángyár, majd Zsolnay Vilmos pécsi gyára tett világhírűvé. Az eozin máz jellemzően zöld színű, ám létezik lila, kék és arany árnyalatban is. Érdekessége, hogy a színt nem a festék okozza, hanem a fénytörés. Az eozin Éószról, a hajnal istennőjéről kapta a nevét.//   Nem mondom, hogy az, mert nem értek hozzá :) Ezt csak azért vettem meg, mert már van pár ilyen mini üvegem.

5 cm magas

Oroszlánfejek! Többet  vettem, így 70 Ft / db! ( Látom lelki szemeim előtt a készülő falikutat, vagy a vár kapujának a kopogtatóját :)



Na és az ócska kis szekrény? Még hogy ócska?!  Nincs vele más munka, mint: csiszolni, glettelni, újra hálózni ( a mostani rémes ), festeni, antikolni kell, és máris szebb lesz, mint új korában! Nem döntöttem el mi lesz belőle. Jelenet vagy a falra tároló polc? Szerintetek? Ötletek?



 25 X 30 cm


Egyébként erre a darabra kemény árvitánk volt az árussal.  2.500, -Ft - ról 1.200, - Ft  - ra sikerült lealkudnom. Látnotok kellett volna a csillogó szemét, hogy végre "emberére akadt" és játszhat egy kicsit. Igen, ez is az egyik élvezet, amiért szeretem a bolhapiacot.

Máris itt a május és virágos a rét! Élvezzétek!





20 megjegyzés:

  1. Legközelebb együtt kellene mennünk. Nem vagyok jó alkudozásban, viszont imádok nézegetni! Szuper falikútjaid lesznek! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Qué bonitas minis, la puerta te ha quedado fenomenal, Un buen trabajo. Besos

    VálaszTörlés
  3. So beautiful miniatures, I love the bottle! Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias Paky! Para mí es mi favorito. :)
      besos

      Törlés
  4. Muy buenas compras!!!! El armario es precioso.
    Besos.

    VálaszTörlés
  5. Has encontrado verdaderos tesoros...me encanta la botella. Un beso

    VálaszTörlés
  6. Muchas gracias Pilar!
    besos

    VálaszTörlés
  7. Muchas gracias Maria! :)
    besos

    VálaszTörlés
  8. I love going to flea markets too. It is always fun to see what you can find. The wardrobe will be great for a scene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Indeed, the flea market is great fun too! :)
      hugs

      Törlés
  9. Привет Анда!
    Я думаю, что вы весело провели время! Замечательная "добыча"! Мне нравятся шкаф такого стиля!
    Обнимаю
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Татьяна Спасибо! Это было действительно очень весело!
      Обнимаю

      Törlés
  10. Qué bonito todo. El jarrón azul es una maravilla

    VálaszTörlés

Hozzászólások