Rendszeres olvasók

2014. augusztus 19.

Az elveszett szoba megkerült!

Sziasztok!
Bocsi a nagy hallgatásért! Rengeteget dolgoztunk a családommal az utóbbi egy-két hétben. (és még nincs vége, mert a földszint felújítását folytatni kell )
Végre  készen lett a műhelyem!!! Az apróbb csinosítások és a beköltözés még folyamatban van. Amint elkészülök, írok róla bejegyzést.
Rengeteg munka volt vele, mert a falak nagyon régiek. A férjem volt a fő kivitelező.  Szerencsémre szívesen tette meg értem. ( legalábbis ezt mondja :) A fiaim is részt vettek a projekteben ! ( Ők már kisebb lelkesedéssel :) A bútorok politúrozottak voltak. Ezeket is rengeteget kellett csiszolni, hogy festhető felületet kapjunk. Sajnos nagyon rossz állapotban voltak, így nem lehetett megmenteni az eredeti bevonatot. Nem volt időm a Shabby chik stílus megteremtésére sem. Az heteket vett volna igénybe. Tanulmányokat is kellett volna folytatni a tárgyban. Sajnos csak egy hét szabadságom volt  felújításra, így a kézenfekvő megoldást választottam. Mindent modern stílusban, egy kis romantikus beütéssel akartam létrehozni. A kiegészítők a vintage stílust fogják idézni. Eklektikus lesz a hatás, de remélem nektek is tetszeni fog! Én  imádom! Még alakítom, itt-ott apróbb szépítgetéseket végzek rajta. Vásárolnom kell még két jó asztali lámpát, pár polcot.
Néhány fotóval bemutatom az átváltozást.


  
                                              
                                                  A falak nagyon rossz állapotban voltak. :(

Ilyen lett. A férjem telibe glettelte, mégsem lett teljesen sima. Nekem így is tetszik :)

A képkeretet a zöld falfestékkel festettem le. A következő bejegyzésben részletesen megmutatom.
Ide a falbemélyedésbe még akarok tenni polcokat.

A padló régi szőnyegpadló volt.

Az új padló szürke és koptatott mintájú. Nagyon jó minőségű vinil padló. Mosható, ami egy műhelynél nagy előny :) Most nagyon akciósan árulták! Az életben sokkal jobban látszódik a padló minta.

Azért választottam a fényes fehér felületet, mert könnyen tisztítható és világosítja a szobát.



A szürke minta modern állványt hivatott jelképezni. Nem tudom, hogy sikerült-e. Lehet, hogy csak nekem érezhető a hatás :)


Ésssssss.... A  LÁMPA
Nagyon  sokba került! Először szívtam a fogamat miatta, de amikor felkerült a plafonra az új rozettával együtt.... IMÁDOM! és  már nem bántam meg, hogy megvettem.
Igazi nőcis darab, de mégsem túldíszített, rózsaszín :)
A láncot egy régi derék övemről applikáltuk le. :)
(Apa mindent megold, amit megálmodok :)

Hamarosan felkeresem a Ti blogotokat is! Most már remélem több időm lesz! Kíváncsi vagyok Ti mivel töltöttétek ezt a remek nyarat. Milyen csodákat alkottatok!
Millió ölelés!
















14 megjegyzés:

  1. Ha belegondolok, mennyit dolgozunk azon, hogy amit készítünk, elég használtnak tűnjön, nem is értem, miért kellett a felújítás! :) Így most túl szép lett a műhelyed!! :) Viccet félretéve, kívánom, hogy sok kellemes percet tölts el benne alkotással, és nagyon várjuk a félbehagyott jelenetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Melli! Remélem lesz időm rá! ( a fsz. felújítása még nem fejeződött be, )

      Törlés
  2. Helló Anda,
    Az átalakulás szép. Mi egy nagy terem lesz.
    Nagy ölelés,
    GIAC

    VálaszTörlés
  3. El después va muy bien. Bonita lámpara
    El espacio va a quedar muy alegre y luminoso.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias Isabel Me alegro de que te haya gustado!
      besos

      Törlés
  4. I have no words! Incredible work, very well done, I love it! A big hug.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Estimado Paky! Me alegro de que te guste!
      besos

      Törlés
  5. L'été est propice aux travaux et vous avez fait du beau travail!!!
    C'est tellement agréable d'avoir son petit coin rien que pour soi!!
    Isabelle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cher Isabelle! Merci beaucoup!
      J'aime mon atelier !! :)

      Törlés
  6. Грандиозная работа! Это не миниатюра. Я представляю, сколько сил и времени ушло!!! Думаю, что это будет прекрасное место для создания мини!!
    Обнимаю
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Дорогой Татьяна! Спасибо большое!
      Обнимаю

      Törlés
  7. What a great space and I love the light. Enjoy.

    VálaszTörlés

Hozzászólások