Rendszeres olvasók

2014. április 23.

Itt a TAVASZ!

Nem fáztam :)
Biztosan sok ember kedveli az ünnepeket. Nekem, most, hogy már szinte felnőttek a gyerekek, már nem annyira buli. (Talán ha nagyszülő leszek, újból megkedvelem ? ) Szóval én nem annyira örvendezek. Minden évben nehezebb kitalálni a menüt, hogy mit vegyek ajándékot, stb.... Már megint csak beszélek, és annak soha nincs jó vége. Szóval,
A tavaszt és mindazt ami vele jár - ( na jó, a nyarat is ), a meleget, a napsütést, virágillatot, lágy szellőt, madárdalt, a lombok halk susogását IMÁDOM!!!
A következő jelenet a "Madaras kert" lesz.Persze "igazi" minimadár nem lesz benne, mert arra igazán nem vállalkozom. Viszont a tárgyak nagy része a madarakkal lesz kapcsolatos. A teljes jelenet nem tudom mikorra fog összeállni, de megint készítettem pár tárgyat a kerti téma kapcsán.


Remek terrakotta pasztát kaptam még Karácsonykor a férjemtől ( Neki könnyű, ő mindig tud vásárolni nekem ajándékot :) Így minden itthon fellelhető tárgyat bekentem vele. Készítettem cserepeket, virágtartó ládát, lepkés tálat ( na ezt újból elkészítem, mert a pöttyök rémesen rondára sikerültek rajta) és nem utolsó sorban egy madár fürdetőt. 




Felbuzdulva némelyik minis barátom láttán én is elkészítettem a kis tulipán csokromat. Amíg este nézegettem a kis lámpám fényénél, azt hittem, ő a legcsodálatosabb tulipán, amit készítettem eddig. Sajnos a nappal fényénél (és persze a fotón) láttam csak, milyen kis fonnyadtak. Azt hiszem még ezt is gyakorolni kell. De nem adom fel, mert a tulipánt is nagyon szeretem.



Nos a kis kék virág, azt hiszem jobban sikerült. Ti is így látjátok ? Ugye igeeeen ??? :) 


 Arra gondoltam, ha így festménybe öntöm, talán nem is olyan borzasztó. A festői szabadság megenged egy kis torzulást ide-oda.



Mindenkinek kívánok továbbra is nagyon kellemes Tavaszt!!!



21 megjegyzés:

  1. Helló Anda,
    Boldog tavasz. Örülök, hogy élvezi a szezonban több. a munka nagy. Igazából, mint minden, amit tett, és nagyon hasonlít a festék a virágok. úgy néznek ki, nagyon szép.
    Nagy ölelés,
    Giac

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Giac Thank you very much! I'm glad you like it!
      embrace

      Törlés
  2. Jajjjj, nekem is ilyenre kellett volna festeni a madáretetőt! :) A fonnyadt tulipánok is tetszenek, és a terrakotta paszta is felkeltette az érdeklődésemet. (Én terrakotta színű levegőn száradó gyurmát vettem, de még nem próbáltam ki.) Nagyon várom a teljes jelenetet. Puszi, Melli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Melli! A Te madárházad úgy szép, ahogy megcsináltad :) A terrakotta paszta nagyon jó! Nem túl drága és bármit bekenhetsz vele akár vékonyan, akár felhordhatod vastagon.

      Törlés
  3. Me gusta el tema del nuevo proyecto. Me encanta las cosas que has hecho, especialmente la casa y el baño de pájaros. Las flores la encuentro preciosas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ¡Muchas gracias Isabel! Me alegro de que te guste!

      Törlés
  4. Hi Andrea! Your garden miniatures looks wonderful, they all have the right color of terra cotta! You are succeeded to make some tulips, personally I think that they look wonderful. Making miniature flowers is quite complicated for achieving the realistic look of the flowers, at least I think it is.... But I also think you did a great job :D!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Ilona, the comforting words! :) Always a pleasure to read your posts! :)
      kiss

      Törlés
  5. I think your flowers and bird bath are wonderful. I love anything to do with birds so look forward to watching your project progress.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much! I'm trying. :)

      Törlés
  6. Esa escena de jardinería va a quedar muy bonita,con esos barros y esas preciosas plantas,seguro que lucirá muchísimo!!!!
    Besos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias Pilar! Las palabras amables.
      besitos

      Törlés
  7. des accessoires champêtre très bien réalisés, cela crée une jolie scène

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Claude Merci beaucoup! Je suis content que vous l'aimez!

      Törlés
  8. Как я вас понимаю! Дети выросли! Немного грустно :( :( :(
    Вы хорошо использовали подарок мужа! Мне нравятся горшки и бассейн для купания птиц :) :) :)
    Последняя фотография смотрится как великолепная картина!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Татьяна спасибо! Я рад, что вы понимаете ситуацию. :)
      Я рад, что вам нравится моя работа! Всегда приятно читать ваши сообщения.
      поцелуй

      Törlés
  9. Mi piacciono questi oggetti in terracotta. Perfetti per questa nuova scena.

    VálaszTörlés
  10. HOLA! envíame tu dirección, por favor, para hacerte llegar el "pack-xuntanza" que te ha tocado en mi blog...gracias...!

    VálaszTörlés

Hozzászólások