Rendszeres olvasók

2014. február 10.

Post apokalipszis - Lori Nix




Muszáj megmutatnom nektek, amit ma az interneten találtam véletlenül. Lori Nix diorámái egy amerikai apokalipszis utáni állapotot mutatnak be. A linket is kapcsolom, ha többet szeretnétek megtudni róla.
Én ide csak két képet töltöttem fel, de a cikkben sokkal többet láthattok. Engem lenyűgözött. (Bár hátborzongató is egyben és remélem, hogy a valóságban ez csak több ezer év múlva következhet be.)

Nix azt mondja, hogy ez a kép egy könyvtár mindenki kedvence.  A könyvek egyedileg faragott hab és vett egy egész nyáron létrehozni.

Nix szerint ez ihlette gyermekkora Kansas, amikor az anyja azt elviszi a város kozmetika minden második héten.  "Még soha nem felejtette el azokat a furcsa rózsaszín színekben."

Tetszik nektek is?

7 megjegyzés:

  1. Helló Anda,
    Köszönjük, hogy megosztotta ezeket a szép, ha nem egy kicsit zavaró, képek.
    Nagy ölelés,
    Giac

    VálaszTörlés
  2. Impresionantes fotos y un gran trabajo el de los dioramas,gracias por enseñarlo!!!
    Besos.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez eszelős :O Oda vagyok a katasztrófafilmekért, úgyhogy pláne bejön... Nem semmi munka!

    VálaszTörlés
  4. Diorama stupendo adoro queste foto complimenti!

    VálaszTörlés

Hozzászólások