Rendszeres olvasók

2013. december 29.

Kreatív Apu - Creative Dad - Creativa papá

Rengeteg csodás ajándékot kaptam a családomtól! Viszont a 82 éves apukámtól olyan ajándékot kaptam ami tényleg meglepett. Saját kezűleg hajtogatta a drótot és fűzte össze lánccá, medállá. Még fülbevalót is készített.
( Bár én mindig sejtettem, hogy az én apám örökölt tőlem egy kis kézügyességet és szépérzéket. /ha-ha-ha :)

 Íme Kreatív apu Karácsonyi ajándéka:



Köszönöm Apu, nagyon ügyes vagy!


Kívánom, hogy mindenkinek egy Boldog, Boldogabb Új Éve kezdődjön
2014 - ben.

14 megjegyzés:

  1. Анда, с наступающим Новым годом! Здоровья, радости, удачи! Мне нравится как вы изменили оформление своего блога))) Этот миниатюрный подарок очарователен!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Уважаемые Катерина, спасибо большое!
      Я желаю вам счастливого Нового года!

      Törlés
  2. un bijou très précieux
    bonne année à vous

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vous remercier beaucoup!
      Je vous souhaite un heureux, nouvelle année prospère!

      Törlés
  3. Boldog új évet, Anda! Örülök, hogy visszatérjen. Egy csók.
    Maru

    VálaszTörlés
  4. С Новым годом! Самые лучшие пожелания в Новом году!!
    Объятья
    Татьяна

    VálaszTörlés
  5. Que lindo presente! Teu pai é muito talentoso!
    Um ótimo 2014!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Obrigado Eliana. Eu também penso assim! :)

      Törlés
  6. Tuo papà ha fatto uno straordinario lavoro, bellissima la collana!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie Mely! Lo penso così! Lo sono fiero di esserlo :)

      Törlés

Hozzászólások