Rendszeres olvasók

2013. szeptember 6.

Sam, avagy "vak tyúk is talál szemet"


Legújabb szerzeményem remélem jó szolgálatot fog tenni a további munkám során.

 Ő Sam! 


 Vagyis magyarul SZEM, de úgy megtetszett, hogy nevet kellett adnom neki és ez volt a legtalálóbb.
Négy darab különböző erősségű lencse van hozzá és egy kedves kis lámpa világít a tetején.
  A "vak tyúk" én lennék. (ha valaki még nem találta volna ki a címből:)


Haladok a projektemmel is, talán vasárnap felteszem az elkészült képeket.


 


10 megjegyzés:

  1. Non sapevo neppure che esistessero!
    Bella la tua scena, complimenti!

    VálaszTörlés
  2. Congratulations on your new magnifier, ANDA! I need to look for one too! ;-) I love seeing your mini projects. xo Jennifer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much Jennifer! I'm glad that you visited!

      Törlés
  3. Hi Anda, I finally found your blog :D!
    Congratulations on your new magnifier! I am searching for such a "glasse" too, but I can't find them here in The Netherlands :(!
    I hope to see soon more of your wonderful miniature work :D!
    Hugs, Ilona
    www.MiniMumLoon.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Ilona! I am pleased to Welcome my blog! I have long been an admirer and follower of the beautiful your works. :)

      Törlés
  4. Wow! I need glasses like yours! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I also came across it by accident, while looking like a long time! :)

      Törlés
  5. Jó szerzemény! Én sajnos nem tudok nagyítóval dolgozni, mindig megfájdul a fejem tőle. Remélem, te jó hasznát veszed.

    VálaszTörlés
  6. Én is csak reménykedek, de amikor megláttam a párnákat a fotókon, sírni tudtam volna. Akkor derült ki számomra, hogy csak gondoltam, hogy remekül a vonalon haladva varrok, pedig dehogy :(

    VálaszTörlés

Hozzászólások