Rendszeres olvasók

2013. július 16.

Ajándék Melytől

Ma csengetett a postás! Remek kis csomagot hozott. Örömmel bontottam fel, mert Szicíliából érkezett. Nagyon meglepett, mert azt gondoltam, hogy két hét múlva kapom meg.
Csodás ajándékokat rejtett a csomag! Köszönöm Melynek a bőkezű ajándékot! Igazán nem vártam viszonzást a Smurfs - ökért, mert szeretettel küldtem el neki azokat. Célom az örömszerzés volt. Amint látom Mely is szeret örömöt okozni másoknak! Köszönöm szépen!
Életben látni, kézbe venni még sokkal jobb, mint a képeken csodálni őket :)

Íme a gyönyörű apróságok! 















Rossz blogger vagyok. :(  Ígérem hamarosan jelentkezem.

 Üdv mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Helló Anda,
    Ez tényleg egy szép sor miniatúrák. Minden elem csak szép.
    Nagy ölelés,
    Giac

    VálaszTörlés
  2. Unos regalos fantásticos.
    Un abrazo.
    Yolanda

    VálaszTörlés
  3. What beautiful gifts from Mely! She is so talented, and you are very fortunate. Enjoy! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  4. Congratulations Anda!! Are wondeful gifts, enjoy!! Hugs

    VálaszTörlés
  5. Anda sono felice che i miei regali ti siano piaciuti, grazie anche a te per i bellissimi Puffi che mi hai regalato!

    VálaszTörlés
  6. Stupendi regali dalla bravissima Mely.
    Saluti, Faby

    VálaszTörlés
  7. Very beautiful!

    Many mini hugs,
    Jackie

    VálaszTörlés

Hozzászólások