Rendszeres olvasók

2013. március 17.

...még mindig csak előzetes, de hamarosan...

Még mindig nem készült el az új jelenet, de gondoltam pár képet megmutatok. Ezek a nagyobb tárgyak, de még sok apróság hiányzik, hogy teljesen összeálljon a hangulat jelenet. A fotókból már lehet következtetni, a témára.



 Kihasználtam a rövid ideig tartó napsütést, hogy az árny játékát lefényképezhessem.

A könyv lapozható és telis-tele van  vadvirágokról készült fotókkal. Így próbáltam előcsalogatni a tavaszt, ami nagyon várat magára.

  A tükör.


 Nem tudom mennyire látszik rajta, de ez egy esernyőtartó. Kép alapján dolgoztam. Azt hiszem nagyon hasonló lett. Majd esernyő is kerül bele.


 Látjátok, ez a kis fácska is zöldell. ( Lehet, hogy egyszer citromot is fog teremni ? )



A fogasra is rákerül még egy-két darab. Szeretnék egy "igazi" kalapot is készíteni.

Minden darabot fémből készítettem.A mai napig gondot okoz a rögzítés, emiatt haladok olyan lassan. A kapott ötleteket is felhasználtam, de sajnos nem minden darabnál tudtam alkalmazni. Valószínűleg sokkal erősebb pillanatragasztót kell majd használnom, de az olyan drága és olyan kevés van benne.
Remélem mihamarabb elkészülök a teljes hangulat jelenettel, mert már el kell kezdjek egy újabbat.


Üdvözöllek Titeket is, kedves új olvasók! Kati és Ajándék, ha van blogotok, kérlek jelezzétek, mert szívesen csatlakozom hozzátok!


Szép hetet mindenkinek ! 



18 megjegyzés:

  1. Qué minis más bonitas y originales. Me han encantado. La mesa es muy bonita y la foto con las sombras del forjado es preciosa. Besos
    Ah! me encanta el nuevo aspecto del blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias Sionchi. Me alegro de que te guste.
      abrazo

      Törlés
  2. Me encanta, te ha quedado preciosso.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias! Me Alegro Su Visita de Maribel!
      abrazo

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Muchas gracias. Me alegro de su visita Carmen!

      Törlés
  4. Questi oggetti col metallo sono fantastici. Aspetto di vedere la scena che farai.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Faby Grazie mille! Il piano è già stato fatto, ma ora ho bisogno di tempo.
      bsci

      Törlés
  5. Привет!
    Какая грандиозная работа! Все из металла!!! Очень мне понравился стол с керамической плиткой. Зеркало выглядит очень натурально. Мне нравится отражение в зеркале свечи. Такие профессиональные фотографии. Выбраны удачные сцены! Супер!!!!
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Дорогая Татьяна! Спасибо вам большое за ваш великий комментарии! Музыка для моих ушей :)
      Я счастлив, что вам понравилось!
      Я посылаю большое объятие

      Törlés
  6. Really nice work. I would love to be able to do this sort of thing.

    VálaszTörlés
  7. Bellisimi questi oggetti in ferro battuto, sono molto belli ed originali, complimenti!

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlen kitartás van benned, és látod meg is van az eredménye! Egyébként most próbáltam ki egy új ragasztót (mármint nekem új), UHU kétkomponensű. Nagyon erős, viszonylag rugalmas és gyorsan hat, habár nem olyan gyorsan, mint a pillanatragasztó. Nem volt olcsó, több, mint 2000 HUF volt, de szerintem nekem jó sokáig kitart majd (2 x 15 ml), és nem szárad be!
    Majd elfelejtettem említeni, csodásak a munkáid, olyan szépek a kovácsoltvas elemek. Remélem, hogy hamarosan láthatjuk a teljes jelenetet!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Bözse az infót. Van itthon Epokitt. Az is két komponensű, azt már próbáltad? Esetleg bepróbálom, hátha nem kell másikra költeni.
    A jelenet készülget, már a falak és a padló elkészült. Az apróságok jönnek, amik "életre keltik" :), legalábbis remélem.

    VálaszTörlés
  10. Me encanta,trabajas la forja maravillosamente!!! cuantos objetos has creado y te han quedado geniales!!!!! Buen trabajo!!
    Besos.

    VálaszTörlés

Hozzászólások