Rendszeres olvasók

2012. december 22.

Ajándék !!!


Az elmúlt héten folyton füleltem, hogy csenget-e a postás? Csomagot vártam. Eltelt a hét és ismét munkába kellett álljak. Aznap este fáradtan a túlórák után, amikor beléptem az ajtón egyből feltűnt az asztalon álló CSOMAG.


Alig vártam, hogy kibonthassam, a kabátot csak cibáltam magamról. Először megpróbáltam finoman lefejteni a papírt, de sehogy sem akart sikerülni. Hol az olló ?!
Végre ! Sikerült kibontanom és megláttam, amit addig csak képeken, a csodálatos  
AJÁNDÉKot :))










Tökéletes, profi munka! 
Higgyétek el, sokkal szebb az életben,   a képek nem tudják  visszaadni a valós látványt.
 Gyönyörű és én imádom. 
Köszönöm szépen Gosia !
Kattintsatok az alábbi címre és nézzétek meg a többi általa készített miniatúrákat is. Csodálatos mindegyik !





16 megjegyzés:

  1. Fortunatissima! Complimenti.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. La ringrazio molto! Sì, io sono :)
      abbraccio

      Törlés
  2. Привет Анда!
    Какая красота! Мне очень нравится эта миниатюра!
    Поздравляю! Очень приятно получать такие подарки.
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Спасибо, Татьяна. Действительно, есть удача.:) приветствие

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Muchas gracias! Deseo Feliz Navidad para ti también!
      abrazo

      Törlés
  4. So beautiful!! A big hug and merry Christmas!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, indeed. :) Merry Christmas!

      Törlés
  5. Um lindo presente de Natal! Gosia é muito talentosa.
    Eu espero que você tenha tido um Natal maravilhoso!
    Um grande abraço

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muito obrigado! Da mesma forma que eu gostaria que você também!
      grande abraço

      Törlés
  6. Анда, какая прекрасная сцена кафе! От души поздравляю тебя с наступающим Новым годом!!! Здоровья, удачи, вдохновения в новом году!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Спасибо вам большое! Я желаю вам успеха во всех красивых вещей, хорошо для нового года!

      Törlés
  7. ¡ Feliz 2013 ! y que tus sueños se hagan realidad. Besos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias! Tranquilo Feliz Año Nuevo!
      abrazo

      Törlés

Hozzászólások