Rendszeres olvasók

2012. december 13.

50th



A férjemtől kaptam ezt a remek asztali lombfűrészt. Nagy Meglepetés volt! Már régóta vágytam rá, de nem gondoltam, hogy kapok valamikor is. :)

 
 A barátnőim szövetkeztek a férjemmel és "meglepetés délután "-t szerveztek nekem. Ebben volt vásárlási utalvány egy kreatív boltba. Ezeket a dolgokat vettem meg.


...azután pedig elvittek cápa etetésre. Az lett belőle, hogy engem etettek meg :) egy jópofa étteremben.


...és amikor azt hittem aznap már semmilyen meglepetés nem érhet, otthon   isteni finom muffinok vártak, amit a nagy fiaim sütöttek titokban ( és saját bevallásuk szerint - utoljára :). Még gyertyákat is tűztek bele. Szerencsére csak ötöt. Fotót elfelejtettünk készíteni  :(
Milyen izgalom lehetett mindenkinek, hogy titokban, megszervezhessék ezt a napot. Azt hiszem szeretnek engem. 
Csodás nap volt! Köszönöm a férjemnek, a gyerekeimnek és a barátaimnak !

6 megjegyzés:

  1. Que buen regalo, ya nos enseñarás tus trabajos
    Besos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sí, es un gran regalo! :) (Tamaño demasiado :)
      El nuevo trabajo pronto le mostrará, pero esto no es hecho a máquina.
      Gracias por su visita!
      abrazar

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Reméltem, hogy ezt írod :)
      Super jó ajándék! Idén már nem is kérek semmit :)

      Törlés
  3. Bocsánat, hogy ilyen sokára írok, de hát ismersz... Szóval sok boldogot utólag, és gratulálok a családodhoz és a barátaidhoz! Jó munkát a géppel!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Igen csodálatosak, főleg, hogy itthon elviselik a hétvégi kupikat, ami a minizéssel jár, no meg ilyenkor se nem látok, se nem hallok.
    Tavasszal szeretném a földszinten megvalósítani a műhelyemet, remélem a gépet ott jobban tudom használni. Itt a dohányzóasztalon elég macerás :)

    VálaszTörlés

Hozzászólások