Rendszeres olvasók

2012. október 15.

Bemutató - tutorial - Csillár

Egy ideje már dolgozgatok az új projekten. Tegnap a csillárt készítettem el, és gondoltam megmutatom nektek is milyen módszert alkalmaztam, és milyen anyagokat használtam fel hozzá.


A fenti rozettát nem biztos, hogy megtartom. Szerintetek ?



A férjem vasárnap a gázkazánt készítette fel a téli üzemmódra. Megláttam nála ezt a remek rozsdás drótot. Gondoltam, hogy ez éppen megfelel a vastagsága miatt az új szoba dobozomba csillárnak.
Levágtam a megfelelő méretre és egy kicsit megcsiszoltam, de azért hagytam rajta egy kis patinát :) Miután a kellő méretet lerajzoltam, az első darabot az alapján hajlítottam meg. A többit már a fenti szögekkel kivert idom mentén hajlítottam, így csak igazítani kellett kicsit.

 A drótokat egy nagyon vékony huzallal két helyen összefogattam, utána keskeny papírcsíkkal körberagasztottam.
Nem régen vásároltam pár darab kiszúrót, és a virág alakút használtam a fent látható módon. A foglalat anyukám szemcseppentő flakonjának a vége.
A gyertya izzókat keskeny papírcsíkokból sodortam.



Alulra is ragasztottam a virágdíszből, amolyan záró részként.


Végül az izzókat ebből a "csodálatos igazgyöngy karkötőből " szedtem le. Tetszett, hogy nem egyformák a kis összekötő gyöngyök.


Remélem tudtam valami újat is mutatni.

Hamarosan megmutatom az új projektemet.

Addig is kívánok nektek kellemes őszi napokat!

27 megjegyzés:

  1. Привет!
    Спасибо за интересную идею. Мне понравились лампочки из бусин. Интересно, что будет дальше.
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Татьяна cпасибо вам большое! Скоро будет готово. Даже небольшие объекты отсутствуют.

      Törlés
  2. Анда, жемчужные лампы очень хороши! Жемчуг теплый и немного светится)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Катерина Большое спасибо. Это как если бы они были очень старые лампы.

      Törlés
  3. Thank you Anda for sharing how you made this beautiful chandalier! You very creative and your work is fantastic.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drora thank you very much for the kind words!
      I'm trying to use what I find here and there. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Maribel muchas gracias, me alegro de que te guste!

      Törlés
  5. Muchas gracias por compartir. Es fantastico!
    Un abrazo!
    Amary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amary, me alegra que te guste! Gracias por su visita!

      Törlés
  6. Szia Anda,
    Köszönöm a tutorial. te egy igazán nagyszerű munkát a gépet. Úgy néz ki, szép.
    Nagy ölelés,
    Giac

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Giac! Thanks for the kind words! I'm glad your visit!

      Törlés
  7. Привет!
    Я написала комментарий, а он не напечатался!
    Мне очень нравится! Спасибо за урок!
    Татьяна

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Дорогая Татьяна! Первая цель достигается комментарии! Дважды удовольствие. :)

      Törlés
  8. Thanks for this beautiful tutorial.
    Bye Faby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I'm glad you liked Faby. :) Thank you for your visit.

      Törlés
  9. Gracias por el tutorial, la lámpara queda muy bonita. Un saludo, Eva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eva muchas gracias! Gracias por su visita!

      Törlés
  10. Ma è un tutoria favoloso!!!! Bellissimo il lampadario e soprattutto semplicissimo da realizzare!Grazie Anda per averlo condiviso!!
    Un bacio
    Mely

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen apró meglepetéseket tartogat még a készülő roomboxod! Szuper a csillár! és nagyon ötletes a kivitelezés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan megmutatom, most válogatom a képeket :)

      Törlés
    2. Szóval a csillár volt az utolsó simítás és kész a mű! Ez a legjobb része, a fotózás és a képválogatás, mert ilyenkor kel életre az egész :)

      Törlés
  12. Hi Anda, what a wonderful chandalier !!
    Thank you so much for showing us how you make this beautiful chandalier!
    You did a great job :)

    Hugs Mieke xxx

    VálaszTörlés

Hozzászólások