Rendszeres olvasók

2012. augusztus 16.

Őszi elhagyatottság...




Az árnyak már hosszúra nyúltak, bár a nap még melegen süt.



A padon ülve élvezni a kert szépségét...



  a laposan beeső fények játékát...

...a hálóra felfutó virág már elszáradt...  
    
 
 Az ereszcsatorna is az idő áldozata lett...



  

A szélcsengő megőrizte fiatalosságát és az őszi szeleket élteti boldogan.
Bár a kert és ez a kerti zug az elmúlás,( vagy csak csak a téli álom ? ) állapotába került.


Remélem nem voltam nagyon borongós ?  Az ősz és a tél nem tartozik a kedvenc évszakaim közé, pedig biztos meg lehet találni mindegyikben a szépséget. Még próbálkozom, hogy felfedezzem...

A nyár még egy kicsit itt lesz velünk !?  Legyen szép hetetek ( és szép hónapotok :) !!!



21 megjegyzés:

  1. An awesome display! I love the bench and the hanging lanterns. In fact, I love every little detail. Wonderful work!
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drora, thank you very much! I am very glad of the visit and your words!
      hugs

      Törlés
  2. Well, I think it's a beautiful autumn scene! I liked all the details, right down the drain gutter! Great job! hugs

    VálaszTörlés
  3. Thank you very much Paky for words of praise!
    hugs

    VálaszTörlés
  4. It's beautiful. The bench is outstanding. You've taken so much care of the details. I love it. What a pity I'm too big to sit down on your bench and enjoy the aoutumn sunshine.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much Gosia! My husband said, "Now you can build a real size on the garden end ." When complete, invite to sit on it :))

      Törlés
  5. Naggyon brutál a padod... meg az ereszcsatorna, meg az egész! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ha még tudnád, hogy a hajlított drótokat cérnával kellett összekötöznöm...
      (már klasszul meghajtogattam mindet és elkezdtem volna forrasztani a frissen örökölt pillanat pákámmal... nem és nem akarta az igazságot :(( ,
      akkor odajött a férjem és közölte, hogy az a drót cekász és, ha megfeszülök sem fogom tudni forrasztani :( ) Más drótom nem lévén, maradt a kötözgetés egyenként, több ponton :)

      Törlés
    2. Én is jártam már így... :) csak nekem a forrasztóm volt gagyi, a drót (réz) meg a cin ment volna egymáshoz. Aztán aludrótot vettem elő és én is kötözgettem, csak nem cérnával, hanem vékonyabb dróttal. Kisebb méretnél még a pillanat ragasztó (gél) is nagyon jó tud lenni, csak rögzíteni kell mindent és a végén rengeteg festékréteg kell rá, hogy még jobban összetartsa. Hát, ezt mind ki kell tapasztalni. Ilyenkor nagyon szeretem, hogy magyarnak születtem... :) Egyszer Orsit szeretném megnézni, hogyan hegeszti azokat a gyönyörű kovácsoltvas bútorokat.

      Törlés
  6. Es una escena de otoño muy entrañable. Felicidades.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias Maribel! Me alegro que te guste!
      abrazo

      Törlés
  7. ¡Wow! A mi me ha encantado ese magnífico juego de luces y sombras!

    Has creado un rincón con mucho encanto. Felicidades!

    Un abrazo, Anda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias! Me alegro de la visita!
      abrazo

      Törlés
  8. A cena é maravilhosa!
    As fotografias ficaram lindas! A luz do dia colaborou para as fotografias perfeitas.
    A helyszín csodálatos!
    A képek gyönyörűek voltak! A nappal együtt tökéletes képek.
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muito obrigado! Eu estou feliz que você gosta! abraço

      Törlés
  9. Én egyáltalán nem találtam borongós hangulatúnak ezt a jelenetet. Inkább reménykeltő az őszi napsütés! Viszont úgy látom, hogy éppen lírai állapotban vagy. Egyébként nagy szerű lett ez is, remekül összeválogatott és megalkotott holmik. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen egy teljesen magára hagyott kerti zugot akartam készíteni, érzékeltetve, hogy nincs aki gondját viselje :) Viszont,amikor fényképeztem olyan csodásan sütött a nap, és remek fény - árny viszonyokat alkotott, hogy nem bírtam ellenállni neki. Végül is legalább nem lett annyira lehangoló a jelenet...

      Törlés
  10. Has conseguido a la perfección el ambiente otoñal en este rincón. Muy bonito. Un saludo, Eva

    VálaszTörlés
  11. Is it a miniature scene or real size? Seriously? It looks very realistic and detailed! Nice job! Natalia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much! I'm happy you like it! (The size is 1:12 :)) I did not want to create a smaller size.
      The 1:1 scale making my husband will do. :)
      Thank you for your visit to my blog!

      Törlés

Hozzászólások