Rendszeres olvasók

2012. július 18.

könyvelgettem...

Az utóbbi időben sok blogon láttam könyveket ! Kedvet kaptam én is a készítésükre, hátha még jók lesznek valamire. Ezek igazából képeskönyvek. Lapozhatóak. Némelyikbe könyvjelzőt is tettem. Témájuk sütemények és virágok. ( Mindkettő a kedvencem. ) A képanyagot az interneten gyűjtögettem, de nem változtattam semmit rajtuk, csak a méretet kellett egységesen  1:12 léptékre alakítanom.


Némelyiknek ki kell találjak valamilyen címet és majd ráírni a borítóra





Egyik kedves blogger tette fel ezt a régi könyvet, ahonnan ingyen le lehetett másolni. Köszönet érte.


Ami felbukkan egyes képeken, az életem első madárkalitkája ! Három délutánon keresztül küzdöttem vele, mert a felső részen nem tudtam összeilleszteni a drótokat. Végül találtam egy megoldást, ami segítségével sikerült. Ez már egy nagyon régi, rozzant kalitka. Az új jelenetemhez készítettem. Előre tudtam, hogy meg fogok szenvedni vele.  :) Még szerencse, hogy pont ilyen girbe-gurba kalitka kell nekem, mert egyelőre másmilyent nem is tudok ! ( Szívesen fogadok tippeket kalitka készítésére )

A rigli működik. Az ajtót be lehet csukni.A madárhinta is mozgatható.



 Óságok

(Ez a könyv a  Pesti Hírlap 1931. évi Nagy Naptára, amit már salátára olvastam, 30 éve még nem volt ilyen rozoga )


  Örömmel látom, hogy gyarapodik az olvasóim száma. Isten hozott mindenkit, újakat és hűségeseket! 
Legyen szép a hetetek !







22 megjegyzés:

  1. Tanto los libros como la jaula, me parecen encantadores, pero no entiendo muy bien la traducción.

    Creo entender que quieres restaurar esta bonita jaula por tener algunos desperfectos.

    Me encantará ver el resultado final.

    Gracias por compartir estas cosas tan bonitas.

    Un abrazo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nueva roombox para hacer.
      La jaula del pájaro será uno de los elementos.
      Shabby la jaula del pájaro de ser.
      To make new roombox. This had to shabby bird cage.
      Yes, the compilers are not perfect. The pictures speak for goodwill theme. :)

      Törlés
  2. És nekem van egy ilyen könyvem tőled! Köszönöm szépen, teljesen elérzékenyültem tőle, mikor itthon végiglapoztam. Az első madárkalitkám, ha jól emlékszem, a kukában végezte, béke poraira... Tényleg nagyon nehéz a vékony drótokat kordában tartani, gyakorlatilag nincs mód a javításra, amit egyszer a helyére tettél, az úgy is marad, minden utólagos próbálkozás a javításra csak tovább ront a helyzeten. Én például egy fasablont készítettem a drótok formára igazítására, így minden elem körülbelül azonosra sikeredik.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.Majd legközelebb így próbálom! Papíron rajzoltam meg az ívet és amellett hajlítgattam.Utána az alsó szélesebb kartonra ragasztgattam őket és úgy tekertem össze. Mikor már kívül-belül kifestettem tetem rá az alját.
    A kis könyv a prototípusa az általad megjelenőnek :)

    VálaszTörlés
  4. The books great, as usual. And the cage... masterpiece.

    VálaszTörlés
  5. Stupendi mini libri e la gabbietta è favolosa!
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fabi, parole molto belle ! Grazie !

      Törlés
  6. Wow!!!! Bellissimi questi libri in miniatura ...sono realizzati con molta cura del particolare!!! La gabbia e' un sogno!!!! Bravissima!!!!!
    Un bacio
    Elvira

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvira ringrazio, molto gentili parole !

      Törlés
  7. Preciosos libros y la jaula está genial
    Besos

    VálaszTörlés
  8. I love books, but the cage, is great!! I think your new roombox will be so beautiful!! Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much for your kind words Paky!

      Törlés
  9. Tanto los libros como la jaula son chulísimos.

    VálaszTörlés
  10. The books are great!
    I'm enchanted for the lovely birdcage. ;)

    VálaszTörlés
  11. Los libros son fantasticos y la jaula me encanta.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Me alegro de verte de nuevo invito a la Ascensión!
      Me alegro que te guste!
      abrazo

      Törlés
  12. Hola! He estado mirando tus entradas de este verano, los libros me han encantado, yo quiero hacer algo de ese tipo o un álbum de fotos. El banco está genial, me ha gustado mucho. Besitos y estaba deseando volver a ver vuestras preciosas minis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias! Siempre es agradable visitar!
      El álbum de fotos es seguro que será genial!
      abrazo

      Törlés

Hozzászólások