Rendszeres olvasók

2012. június 3.

Variációk egy témára

Inspiráció:

egy csokorba szedtem

Vettem egy remek díszdobozt. A gond csak a méretarányaival volt. Ismét eltértem az 1:12 aránytól. A mostani jelenetek 1:16 arányban készültek. Szóval megtaláltam a fenti szép képeket az interneten és úgy határoztam, hogy megvalósítom mind a három stílusú dolgozósarkot, mert nem tudtam választani.
Ma az első beállítást mutatom meg nektek.

A KOMOLY




 

A virágföld őrölt kávéból készült. Eddig a drága fekete és barna pasztellkrétát pazaroltam erre a célra. 
Köszönöm az ötletet Flor !!!


(A számítógép a könyvek, stb. egy remek blogról valók ! Ígérem megkeresem a címét! Bocsánat, hogy most nem hivatkozok rá, de régebben mentettem le ezeket a nyomtatható dolgokat és elfelejtettem a blogcímet hozzárendelni. Ahogy lesz egy kis idő pótolom a mulasztást. Köszönöm, hogy felhasználhattam őket !)



 

18 megjegyzés:

  1. Not enough pictures of the general form in the box! I really like how you use your real small fotos in their works. Of the three interior sample is closer to me the first two - a romantic and country. I'll wait for it))) (You have already look my finished room-bag? http://mycozyhobby.blogspot.com/2012/05/room-bag-fanny-och-alexander.html)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much! Megsúgom, for me this is not a preferred setting, so I started this show :)
      A bag-rooms are very cute, very unique idea!

      Törlés
  2. Bel lavoro. Mi piace la pianta.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie mille! Questo è il primo "vero" (non fatta di plastilina) piante :)

      Törlés
  3. Thank you very much for your lovely comment, I like your roombox so much, specially all beautiful details.The plant is perfect! Hugs

    VálaszTörlés
  4. Your rommboxis very nice, and the "real" plant is perfect! Hugs

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Remek a hangulata, a színei! Egyetlen egy dolog hiányzik a jelenetből, a rendetlenség. Vagy az csak a mi dolgozószobánkra jellemző?
    Tudom, hogy nagyon elfoglalt vagy (ki nem az?), de egy hétvégén szívesen látlak az otthonomban, akár családostól, ha van hozzá kedvük. Végül is nem lakunk messzire egymástól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) Úgy gondoltam, hogy "komoly" foglalkozást űzőknél a pedantéria kötelező :) ( remélem nem sértek meg senkit )
      Nagyon megtisztelő az ajánlatod! Egyszer tényleg szavadon foglak, talán még a nyár folyamán. Esetleg elengednek többször is szabadságra és ha itthon utolértem magam, mehet a szórakozás. Szívesen megnézném élőben is a műveidet! Egyszóval majd egyeztetünk! Köszönöm!

      Törlés
  6. Anda, te ha quedado precioso. La planta es preciosa. Besos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias Sionchi !
      Me alegro que te guste!

      Törlés
  7. Que preciosa escena, te ha quedado genial y esa planta es una maravilla...me encanta.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias! Pronto llega la secuela!
      abrazo ANDA

      Törlés
  8. Las escenas estan realmente logradas, me gustan mucho.

    VálaszTörlés
  9. Anda it is a very creative idea to have the three versions in one roombox! The serious setting in the middle really offsets the romantic on one side and the artistic on the other. Great idea and very, very well done. Sandie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much! We are pleased to welcome to my blog!

      Törlés

Hozzászólások