Rendszeres olvasók

2012. június 18.

DÍJ - Primero és "Add tovább " ? játék

Kaptam egy csodás díjat Sionchi - tól ! Nagyon köszönöm, hogy gondolt rám, nagy megtiszteltetés !
Muchas gracias !


Akiknek szívből adom én is (és még admán másoknak is) :

(tudom nem szívesen veszel részt ilyen megmozdulásokban,tehát nem sértődök meg, ha nem veszed át :)


Katerinatól kaptam ezt a díjat, bár nem tudom mi a tárgya azon kívül, hogy tovább kell adni. Nagyon szépen köszönöm ! большое спасибо !










Tehát a szabályok, ha jól értelmeztem:

1. Egy szólás, vagy mondás :

Nem vagyok olyan normális, mint amilyennek látszom.   I'm not as normal as it seems.
- Woody Allen
2. Egy kép, amilyen a hangulatom:


3. Hat további személy, akinek átadom:
 Továbbadni, vagy nem továbbadni  ! Ez itt a kérdés... ( majdnem Hamlet )
Tehát:


Előre is bocsánat, ha valaki olyat választok, aki nem szereti ezeket a játékokat,tehát nyugodtan utasítsa vissza. Nem fogok megsértődni :)
A kiválasztottak nem fontossági sorrendben vannak, hanem ráböktem az olvasólistámra.





   





6 megjegyzés:

  1. Complimenti per il premio e grazie di aver pensato a me.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
  2. Congratulazioni per tutti questi bellissimi e meritati premi, anche se è solo un gioco è davvero piacevole parteciparvi!!
    Grazie per avermi pensata,
    Mely

    VálaszTörlés
  3. Felicidades por los premios y las minis son chulísimas.

    VálaszTörlés

Hozzászólások