Rendszeres olvasók

2012. április 25.

metsző olló


Itt a tavasz és a kertben sok a munka. A gyönyörű tavaszi virágokat csokorba szedjük. Ehhez metsző ollóra is szükség van. Néhány képen megmutatom, hogyan készítettem az új projektem számára.


  1.    Az interneten kerestem egy metszőollóról  készült képet. Fontos volt, hogy jól látszódjék.      (eltartott egy ideig míg megtaláltam a megfelelőt :) tükörképpel mentettem el.
2.   Kellő vastagságot akartam adni neki. A sok mindenre használható tojástartónál maradtam, mivel a kartont vékonynak találtam, a balsafa pedig folyton kettétört.





























3. Ráragasztottam az olló egyik felét, majd körbevágtam. 
 


4. Itt látható a még csupasz fele.


 5. Összeragasztva.












6. A nyelet még ecsetirónnal átszíneztem, hogy  élénkebb színt kapjak, mint a nyomtatott alapszín.










Remélem használható lesz nektek is ez az apró ötlet :)

16 megjegyzés:

  1. Ma che belli, d'effetto e così semplici da realizzare!!!
    Grazie!
    baci
    Angelina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sì, a volte la soluzione è abbastanza semplice.:)

      Törlés
  2. Guardando l'ultima foto non avrei mai detto che queste cesoie sono fatte di carta, hai fatto un lavoro molto perfetto e accurato, complimenti!
    Un bacio
    Mely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. La ringrazio molto Mely! Presto mostrare che tipo di scena che ha fatto :)

      Törlés
  3. Bella idea! E riuscita anche molto bene, non avrei detto che sono in cartoncino.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
  4. Madre mía que minis tan minis se ven tan chiquitas. De verdad, geniales.

    VálaszTörlés
  5. That's a whole new idea of making a mini, thanks for sharing.I love the result.
    Hugs
    Maria

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I'm glad I was able to show something new and you like ! :)
      ANDA

      Törlés
  6. Que buen trabajo, parece mentira que siendo tan pequeñas tengan tanto detalle, enhoranuena.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes! Lenyűgöző az ügyességed! Mindig nézem a blogodat, csak szörnyű vagyok kommentelésben. Ezért elnézést kérek tőled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem az igazi, még nem vagyok elégedett.
      Sajnos kevés az idő, ezért előfordul, hogy elkapkodok valamit, mert szeretném végre készen látni :( De azért köszönöm !
      ( Valóban a kommentelés nehéz "szakma" :) )

      Törlés
  8. Great work. I never seen those work.
    Hugs from Craftland

    VálaszTörlés

Hozzászólások