Rendszeres olvasók

2012. március 11.

Epernek

Még Karácsony előtt találtam erre az üveg dobozra. Rögtön megmozgatta a fantáziámat.




A jelenet egy párizsi kávéházról készült, annak is a belső sarkáról, mert több nem fért  a dobozba. 1:16 arányt kellett alkalmaznom a hely szűke miatt.


A törpe nem lett tökéletes, de fontos része a történetnek, így végül mégsem hagytam ki.



 
Nagy élvezet volt a könyvecske elkészítése, mert személyes vonatkozása van. Igazi versek vannak benne, és gyönyörűek. Egyszer szeretném 1:1 arányban is olvasgatni őket, remélem nem kell már sokat várnom rá :) !

Egy igazi francia kávéházból nem hiányozhat a creme brulee és természetesen a kávé. (Ebből a kávéházból meg végképp nem! )


Ennek a kávéháznak története van. Egy nagyon bájos történet. Nemrég láttam a filmet én is. Nagyon tetszett !
Tulajdonképpen az interneten szereztem képeket és az alapján próbáltam meg rekonstruálni a helyszínt. Remélem többé-kevésbé sikerült! 
Nos, valaki kitalálta már, hogy melyik kávéházról van szó ?

 Két malom kávézó (Café les Deux Moulins)
vagyis, ahol Amélie dolgozott , az "Amélie csodálatos élete" című filmben.












Az alábbi linken láthattok a filmből néhány kedves jelenetet:

27 megjegyzés:

  1. Es una escena muy graciosa y tambien muy real.
    Un saludo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias!Me alegro que te guste!

      Törlés
  2. Un'ambientazione originale.
    Ciao Faby

    VálaszTörlés
  3. Es una escena preciosa. Me gusta mucho.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias por sus amables palabras !

      Törlés
  4. Me encanta la escena que has hecho, te ha quedado genial.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias por la Ascensión! ¿Has visto la película?
      abrazo

      Törlés
  5. ¡Cuanta imaginación ANDA!!!
    Es muy ,muy bonita!!!!
    Un beso
    Flor

    VálaszTörlés
  6. Muchas Gracias ! Me encantan las palabras bonitas!
    un fuerte abrazo

    VálaszTörlés
  7. Beautiful! Very whimsical! Love it!

    Cheers,
    Jackie

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a doboz! És remek hangulatot varázsoltál bele. Tudod, nagyon sokan egyszerűen elkezdenek bepakolni tárgyakat egy jelenetbe, de a lelket kifelejtik belőle. A tiéd viszont annyira egyedi. Gratulálok! Te egy stílusos ember vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Bözse, tőled különösen jól esik az elismerő szó! ( már azt hittem többé felém sem nézel :)

      Törlés
  9. Kedves Andi és Mindenki aki olvassa!
    Engedjetek meg nekem egy kis dicsekvést. Ez a doboz már én dobozom! Anditól kaptam ajándékba.
    Miközben gondolkodtam mit is írjak köszönetképpen, hogyan fejezzem ki azt, amit ez a doboz jelent nekem, egy barátomnak elküldtem a linket, hogy ő is megcsodálhassa. Ezt írta István:"Hallatlanul kedves, s teljesen lenyűgözött ahogy az alkotás folyamatát dokumentálta. Egyértelmű hogy Anda barátnőd az a kategória, aki tiszteli az örök értéket, s ő is beletartozik a maga habitusával - egy rendkívül értékes ember."
    Ne haragudj, hogy ezúttal más írását használtam, de nekem momentán elakadt a szavam.
    Köszönöm!
    Eper

    VálaszTörlés
  10. ....Hát ha neked elakadt a szavad, az semmi, mert nekem könnybe lábadt a szemem.... ez én volnék? Hiszen engem boldoggá tesz, ha a "kedveseimnek" örömet okozhatok. Tény, hogy szeretem a szépet és imádom az alkotást. Kitalálni, megformálni a dolgokat. Kutakodni, tervezni, felvázolni....Azt gondolom, hogy ezek a "dobozok" még messze nem tökéletesek, de a szívemből jönnek. Aki alkalmat ad arra, hogy más is megismerhesse az általa létrehozott "önkifejezést"(kicsit faramuci, de talán érted mire gondolok), megtapasztalhatja azt a felemelő érzést is, amit másokból vált ki általa. Legyenek ezek szavak, fotók, vagy tárgyak. Életre kelnek a létrehozójuk által. Szerintem István barátod is igazat ad nekem. Köszönöm nektek, most boldog vagyok. Bocs a hosszű litániáért, de ez most kijött belőlem :)

    VálaszTörlés
  11. Fabulous room box! Love it! Mini hugs, Natalia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very mutch !I'm glad you like it.

      Törlés
  12. Beautiful work Anda.
    You wonderfully creative!!
    Hugs
    Vicky xxx

    VálaszTörlés
  13. Vicky, thank you the words of praise! Inspired by the other mini-blogs, too! :)

    VálaszTörlés
  14. ¡Que escena tan original! Me gusta mucho tu trabajo ¡felicidades!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias palabras elogiosas! Los comentarios agradables calientes en mi alma! :)

      Törlés
  15. Wow, Anda! A caixa é perfeita! Que cena linda, eu gosto muito do filme Amelie. Bom trabalho!

    Wow, Anda! Az eset tökéletes! Milyen szép jelenet, szeretem a filmet Amelie. Szép munka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eliana muito obrigado! Amelie e fadas o conto de viva ! :)

      Törlés
  16. Quisiera compartir un premio contigo, si lo aceptas, pásate por mi blog

    VálaszTörlés

Hozzászólások