Rendszeres olvasók

2012. január 22.

Csengetett a postás !


Pénteken csengetett a nálam a postás! Egy kis helyes csomagot hozott, de nem tudta betuszkolni a postaládába, mert vastagabb volt, mint egy sima boríték. Németországból érkezett. Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan megkapom Monikától a vigaszdíjat, amit nagyon kedvesen felajánlott.
Amikor e-mailt kaptam tőle nagyon boldog voltam, mert én ritkán nyertem bármit is eddigi életemben. Gondoltam, hogyha tízen veszünk részt Monika giweaway-én és három nyertest fog megajándékozni, akkor elég nagy az esélyem arra, hgoy én leszek az egyik. Nos, amikor láttam a blogján a listát, hangosan kacagtam saját magamon, mert természetesen most sem sikerült az első három közé bekerülnöm.
Azonban Mona nagyon kedvesen  felajánlott a többieknek is vigaszdíjat. Így mégiscsak nyertes lettem én is! Amikor kibontottam a csomagot meglepetést is találtam benne!! Egy tündéri apró bébiételes üveget!
Nagyon szépen köszönöm (Vielen Dank )  Monika a gyönyörű ajándékokat! 
Látogassatok el Ti is Mona blogjára, sok szép munkáját fogjátok megismerni!  



Meglepetéééés !!!



Nagyon szépen köszönöm Nektek is , akik az én képemre voksoltatok a szavazás folyamán. Egy Nagy Ölelést küldök mind az öt szavazómnak!!!

6 megjegyzés:

  1. Felicidades por esos regalos tan bonitos. El bote de la mermelada es precioso. Besos

    VálaszTörlés
  2. Enhorabuena por esos fantasticos regalos.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
  3. Anche io non riuscivo a crederci quando ho vinto il giveaway di Rosamargarita, è una bella sensazione, poi con i meravigliosi premi messi in palio ci sente ancora più felici!
    Questi doni sono bellissimi,il vasetto di frutta è semplicemente stupendo!
    Un bacio
    Mely

    VálaszTörlés
  4. Gracias, me quedé muy contento con el regalo !

    VálaszTörlés
  5. Per dare piacere, e anche per ottenere! :D

    VálaszTörlés

Hozzászólások