Rendszeres olvasók

2011. november 1.

Vége a pihenőnek !!!!



Ismét itt vagyok, remélem nem pártoltatok el tőlem kedves látogatóim ?! Végre elmondhatom, hogy a "Pince" projekt a finisbe érkezett. Valóban már csak apróbb simításokra van szükség, egyelőre nézegetem jobbról-balról mit tehetnék még hozzá, mi hová kerüljön, hogy teljes legyen az összkép.
Mutatóba azért felteszek néhány képet.



 gondolom senki nem tévesztette össze, hogy melyik az eredeti és melyik készült "után gyártásban" :)

(az a fránya repedés végig futott már az egész pince padlózatán, de legalább nem törte össze a kőlapokat :( )


a KOSÁR  Ezt muszáj volt csupa nagybetűvel írnom, mert igen büszke vagyok rá. (bevallom ez a 3. volt a sorban mire sikerült, mert állandóan eltévesztettem a sorrendet, mikor tettem előre és mikor hátra a szálat) Azt hiszem ,hogy a farigcsálás után ez a második kedvenc tevékenységem  a minizésnél!
































Ez már a végleges helye a kosárnak

12 megjegyzés:

  1. Anda sono davvero senza parole! Mi piace tutto, il pavimento, le pareti, ma le sedie sono davvero speciali!Anche il cestino è bellissimo, complimenti,è tutto semplicemente meraviglioso,
    Un bacio
    Mely

    VálaszTörlés
  2. Mely,Molto bello, grazie per le parole di lode! Questo scaldato il cuore:)
    Mely, nagyon kedves vagy, köszönöm dicsérő szavaidat!

    VálaszTörlés
  3. Végre! Már aggódtam, hogy nem folytatod... Nagyon jók lettek a kőfalak és a téglaburkolat is. A kosár pedig megérdemli a nagybetűket! Szerintem kosarat fonni az egyik legnehezebb, ugyanakkor a leglátványosabb mini munka. További jó munkát!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Bözse! Sokáig vajúdtam a dolgokon,és addig nem akartam feltenni képet, amíg nem állt össze a szobabox.
    Most már sűrűbben jelentkezem (remélem).Van már pár tárgy a tarsolyomban.
    A legnagyobb gondom, hogy befőttes üvegeket gyártsak, csak még nem találtam jó megoldást az üvegcse darabolására. Ötlet? :)

    VálaszTörlés
  5. Linda cena! Eu gostei muito da cesta. ;)
    Um abraço

    VálaszTörlés
  6. Eliana muito obrigado! Você está espécie. I, a cesta é o meu favorito! :)

    VálaszTörlés
  7. Befőttes üvegnek javaslom a sima átlátszó gumi csövet. Ezt könnyű darabolni, és látványos az eredmény. Jó lehet még a kínai boltokban kapható körömdíszítésre való apróságok üvegcséje is.

    VálaszTörlés
  8. Zsuzsa örömmel üdvözöllek blogomon! Köszi a tippet, már én is kacsintgatok a gumicsőre, mert van itthon, de jobban szeretném üvegből, mivel az közelebb áll a valósághoz. Persze ha nem sikerül ampullát kettévágnom, akkor az általad is javasolt megoldás marad.

    VálaszTörlés
  9. Te está quedando genial. Me encanta esa silla, es una verdadera preciosidad.
    Un beso

    VálaszTörlés
  10. Eres bueno Maru! Gracias, me alegro que te guste!
    Kedves vagy Maru!Köszönöm, örülök, hogy tetszik !

    VálaszTörlés
  11. Látom te is mindíg a valósághűségre törekszel. Én is ezért kínlódok az üveggel folyton. Lassan hajlok rá hogy megtanulok üveget fújni. :)), addig marad a gumicső. Amúgy a petróleumlámpád nagyon jó, én is kipróbálom ha megengeded:)

    VálaszTörlés
  12. Az üveg készítés gyönyörű munka lehet, csak sajnos nagyon sok minden kellene hozzá és már a minizés is elég sok pénzemet felemészti, pedig igyekszem "hozott anyagból" dolgozni.
    Szívesen veszem, ha Te is kipróbálod a "lámpa gyártást", hátha kisül belőle valami még újabb ötlet. :)

    VálaszTörlés

Hozzászólások