Rendszeres olvasók

2011. szeptember 4.

Anyuék pincéje - kissé átfogalmazva

Zűrös az élet így iskola kezdés idején de gondolom, ezzel mindannyian így vagytok, akinek iskolás korú gyermeke van! Végül csak sikerült belekezdenem az új projektbe. Még nagyon az elején tartok, de nem akartam hosszú hallgatással elveszíteni eddigi kedves olvasóimat, így felteszek néhány képet, amelyből láthatjátok, hogy még nem hagytam fel a miniatűr készítéssel.
  stelázsi - kamrapolc                                                                                                                                                                  Régen minden háztartásban nagy szerepet kapott, ma már inkább a zárt szekrényeket részesítik előnyben.                            A lakótelepeken élőknek sem kamrája, sem pincéje, tehát nem is tudnák hová elhelyezni.   
             kecskelábú asztal  -  Szintén régi bútordarab. Napjainkban már csak elvétve látni ilyet.                                                                                                                                










Megpróbálkoztam a tojás készítéssel. Mondja még valaki, hogy "olyan egyforma, mint két tojás"! Nekem nem sikerült még két hasonlót sem készítenem. Nem is értem, hogy a tyúkoknak ez hogy sikerül? :) Barátnőm azt mondta, olyanok, mint a parti kavics. Talán, ha sikerülne tojáshéj színűre festenem jobban néznének ki? Tipp? Ti hogyan készítitek?



Itt küldöm mind az 50 kedves olvasómnak ezt a gyönyörű üvegvirágot, bár nem én készítettem, azért fogadjátok szeretettel !




11 megjegyzés:

  1. I think the scene will be beautiful! It's so funny the way you reported how is difficult to make eggs, the chicken knows because nature is known! I do not imagine how make them so tiny.
    hugs

    VálaszTörlés
  2. Kedves Rosamargarita és Eliana!
    Köszönöm a dicséretet, inspirál a további munkára!

    VálaszTörlés
  3. Anda ¡Que bonitos muebles!!! ÖÖÖ
    Un abrazo
    Flor

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Flor, még sok munka lesz velük, mire véglegesen elkészülnek:)

    VálaszTörlés
  5. Me parecen preciosos esos muebles!!! y los huevos se ven geniales en la cesta!!!
    Besos.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Pilar, a kedves szavakat :)

    VálaszTörlés
  7. Én mindig mindenhová késve érkezem, bocsi. De jobb későn, mint soha. Remekül dolgozol a fával. Szépek az illesztések, pontosan méretezettek a darabok! Remélem lesz időd hamarosan folytatni.
    Nos a tojás egyáltalán nem egyszerű. Odáig könnyű eljutni, hogy az ember sodor az ujjaival egy golyót, de a tökéletes tojást megalkotni nagyon nehéz. Én őszintén szólva általában készítek egy rakással, majd sütés után legalább a hatvan százalékát kidobom. A színeket pedig a gyurmából keverem ki, leginkább halvány rózsaszín némi barnával. Persze vannak világosabbak, sötétebbek, egészen barnák vagy majdnem fehérek. Szerintem az a legszebb, amikor egy kosárban különböző színű tanyasi tojások vannak vegyesen, esetleg némelyik még enyhén pettyezett is.
    (Csak félve mondom, az én első tojásaim is kavicsok voltak. De ez maradjon a mi titkunk!)

    VálaszTörlés
  8. Köszi Bözse a kimerítő leírását a tojás készítésnek!
    Megnyugvás, hogy mások is vannak rajtam kívül, akik nem ezzel a tudománnyal születtek - (igaz ez nem látszik!) - de ez csak közöttünk marad:)Azt hiszem ismét nekiveselkedem, mert nem adom fel olyan könnyen!

    VálaszTörlés
  9. Me encantan esos muebles, son fantasticos.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
  10. Ascension, gracias por su amabilidad!

    VálaszTörlés

Hozzászólások