Rendszeres olvasók

2011. augusztus 17.

A "fáskamra"

Köszönöm a látogatást!                                                                                                           Ezzel a kis kék virággal kedveskedek régi új olvasóimnak, és a kedves 44 - nek és azoknak is, akik csak átutazók a blogomon !!!

Végre elkészültem a tüzelőtárolóval. Életem első famunkája. Büszke vagyok rá, hogy sikerült, bár amint láthatjátok még "...pallásról néz be az ég...", de remélem én nem leszek Pató Pál Úr , és mihamarabb összeragasztom a dobozt, na meg amit még tenni kell vele, mielőtt a polcra kerül. Íme két kép. Ami inspirált: Anyukámék vidéki házának fáskamrája. Igaz kicsit átköltöttem :)






Ahogy elnézem a képeket, nagyon átköltöttem :)








Nos, a petróleum lámpa talán felismerhető. Nem vagyok teljesen elégedett vele, az "üvege" elég csálé lett. Egy gumicsőből készítettem. Melegítettem, tágítottam és így tovább percekig, de csak nem lett jobb!                                                                                                                                    Vajon hogyan és miből kell élethű üvegeket és üvegtárgyakat készíteni? Tudja valaki?


Elég sokáig készült, de teljes állásban dolgozom,+család,+ház,+kert,+macskák.... szóval van amivel elfoglalhatom magam.
Még több képet a  View Flickr Photostream - en láthattok


A legközelebbi munka
a pincébe visz ezen az ajtón keresztül,...



...illetve a padlásra, ezen a csapóajtón át...


....még nem döntöttem el, de a pince azt hiszem jobban hívogat a nyitott ajtajával.

13 megjegyzés:

  1. Remek! Nagyon jók a szerszámok, és ahogyan olyan "hanyagul" elszórtad a különböző holmikat. Nekem akkor tetszik egy beállítás, ha érzem a "lelkét", és ebben a jelenetben határozottan ott van. Szerintem nagy jövőd van a miniatűrözésben, akkor se hagyd abba, ha szalad a ház! Remélem, hogy hamarosan jön a folytatás.
    a blogomon említetted, hogy láttad a sparheltemet valahol. megadnád a helyet? Én ugyanis még nem láttam, és nagyon kíváncsi vagyok!
    További jó munkát!
    Bözse

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy Te voltál az első, aki írt nekem! Remélem igazad lesz a jövőmet illetően, mert még terveim vannak, csak hát az a fránya idő... Most szabin vagyok,ezért könnyebb volt. Látom te sem a tyúkokkal feküdtél :)
    A sparheltedet a Hanna és Leijona blogján találtam meg.
    Köszi mindent!

    VálaszTörlés
  3. This is amazing! I loved it!
    Hugs

    VálaszTörlés
  4. Hi Eliana! Thank you very much ! I'm happy!

    VálaszTörlés
  5. Trovo il tuo lavoro perfetto,mi piace tantissimo, e poi è così reale!! Mi piace tutto, la porta della cantina,la scala che conduce alla soffitta,le candele...tutto è molto curato e ben realizzato, mi ha fatto molto piacere conoscere te ed il tuo blog,
    Un bacio
    MelyG

    VálaszTörlés
  6. Kedves Meli!
    Örömmel üdvözöllek blogomon látogatóként! Köszönöm kedves szavaidat, boldoggá tett !
    Siamo lieti di dare il benvenuto come visitatore al mio blog! Grazie a voi, gentili parole, mi ha reso felice!

    VálaszTörlés
  7. Köszi az infót! Nagyon jó volt látni a munkámat valaki más beállításában.

    VálaszTörlés
  8. Enhorabuena es una escena preciosa llena de fantasticos detalles.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
  9. ¡Que escena más linda!!!
    La veo y la veo y voy descubriendo más detalles ¡Que me encanta!!!!
    ¡Muy buen trabajo!!!
    Un abrazo
    Flor

    VálaszTörlés
  10. Me ha encantado, la decoración, los detalles...es muy real. Enhorabuena por tu trabajo. Besos

    VálaszTörlés
  11. Kedves Ascension, Flor és Sionchi !
    Köszönöm a dícsérő szavakat, zene füleimnek! :)

    VálaszTörlés

Hozzászólások