Rendszeres olvasók

2011. július 3.

A szerszámok











Sikerült végre feltenni a képeket ! Azt hiszem ezekből már lehet következtetni, hogy mi készül. Úgy gondoltam az első famunka egyszerűbb  legyen, mielőtt belekezdenék egy bonyolult témába. Még át kell gondolnom, milyen textúrákat válasszak a padlóhoz és a falakhoz. Nem akarom elkapkodni, és persze sok időm sincs. Általában hét közben álmodozom, tervezgetek és hétvégén megvalósítom az elgondolásaimat.
Nagyon izgulok, mit szólnak hozzá a profik!  Várom és megköszönöm  a véleményeteket!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók! Biztos, hogy kezdő vagy? Azt hiszem, hogy remek jelenet lesz ebből, már alig várom!

    VálaszTörlés
  2. Egyik hétvégén átugrottam Andikához. A kisebbik fia engedett be a kapun, az emeleten Andikát a minizős asztalánál találtam. Egy grafit színű apró darabokból álló halom volt előtte, és szemmel láthatóan azon dolgozott, hogy ez a halom gyarapodjon. Próbáltam kitalálni mit csinál, de még tippem sem volt.
    -Min dolgozol?- szegeztem neki a kérdést.
    -Szenet vágok.- jött a válasz egy kedves mosoly kíséretében.
    Ez a cseppet sem életszerű mondat azt hiszem egy életre a fejembe vésődött.
    Munkám során gyakran dúdolom az általános nyári táboraiban oly kedvelt dalt, a 16 tonnát. A refrénen túl, kedvenc részem: „16 tonnát raktam, akár a gép, S a zord főnök így szólt: elég szép!”
    Pedig nem fizikai munkát végzek. Egy csodapalotában ülök bőrfotelban, ahol a legnagyobb fizikai megterhelés a könyökömet éri. Ahová a nyarat semmiképpen nem engedjük be, mintha az egyenletes hőmérséklet garantálná a változatlan lojalitást, lendületet és odaadást.
    Aztán eszembe jutott Csíkszentmihályi Mihály pszichológus elmélete, a flow-elmélet. Nem akarom ragozni, de többek közt a munka és boldogság kapcsolatát feszegeti.
    Nos, Andikának ez is sikerült. Boldogan szenet vágni!
    Van még mit tanulnom Tőled, drága legbölcsebb barátnőm!

    Eper

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nektek a szívmelengető szavakat ! Már csak ezért is megéri, hogy létrehozzak, akár ily csekély dolgokat (szó szerint)az életben!
    Eper barátnőmből kikukkant írói vénája, amit az istennek sem akar közkinccsé tenni, pedig már elég régóta nyüstölöm miatta! Gyönyörű verseket ír és biztosan sokan olvasnák! Én lennék az első követője és hoznám magammal a többit, mint azt Bözse tette a blogom esetében.
    Bözse, a blogodat csodálva, minden betűjét kiolvasva vágtam bele a minizésbe, és nem akarom alább adni annál a precizitásnál, amit nálad tapasztalok, tehát még igencsak kezdő vagyok !
    Írjatok sokszor, mert azt nagyon szeretem :))

    VálaszTörlés

Hozzászólások