Rendszeres olvasók

2011. július 10.

...és egy újabb lépés a végcél felé

égetett agyagtéglák

Miután papíron megvolt a téglák kiosztása, át kellett másolni indigóval a polisztirol habtálcára

A színezéshez pasztell krétát használtam

Nagyjából elkészült a padozata a helyiségnek. Nem gondoltam volna, hogy ennyit kell vele dolgozni, (és még nincs kész teljesen), de azt hiszem megérte. Mielőtt elkezdtem volna, az internetet bújtam anyagért. Találtam egy honlapot, ami lehetséges, hogy Titeket is fog érdekelni:

http://www.antique-brick.net/termekeink.php?act=category&cID=3# 

Miután ezt befejezem, jönnek a falak és akkor újra jelentkezem. 

4 megjegyzés:

  1. Szia Anda!

    Ötletes megoldás. :) Hasonlóakat láttam már külföldi tutókban is, bár már nem emlékszem, hol.
    Megnéztem a linket, amit megadtál, és ami vicces, hogy itt van nálunk a cég Gyomaendrődön, sőt, tavaly majdnem elszegődtem hozzájuk tolmácsnak.
    További jó munkát, és várom a fejleményeket!

    Üdv,

    Livi

    VálaszTörlés
  2. Szia Livi !

    Köszönöm. Az alapötletet Bözsétől kölcsönöztem.

    VálaszTörlés
  3. Anda ¡Me gusta mucho como te ha quedado!!! Ahora guardo el tutorial ¡Muchas gracias!!!
    Un abrazo
    Flor

    VálaszTörlés
  4. Én is szívesen olvasok bemutatókat, szeretek tanulni új módszereket! Mindig érdekel, hogy a többi miniző milyen módon készítette el műveit. :)

    VálaszTörlés

Hozzászólások