Rendszeres olvasók

2011. június 7.

Serpenyő próbálkozások

sül a tükörtojás

a forró olaj meghajlította  még a fedőt is



Muszáj volt kipróbálni, hogy készül egy ilyen kis edény! Nagyon élvezetes, de meggyűlt a bajom az anyaggal. Levegőn száradó gyurmát próbáltam ki. Nem tudom ki milyet használt már, de amit én vettem, az kezelhetetlen. Nem nyújtható rendesen, berepedezik. Végül a fentieket sikerült kihoznom belőle. A nyelet csak pillanat ragasztóval tudtam  fixálni és még drótot is használtam a merevítéshez. Tanulság: többet ilyet nem veszek !  (Persze nem tartom kizártnak, hogy én csináltam valamit rosszul.)
Ezeket már régebben készítettem, még nem volt nagyítóm, így a festés nem lett tökéletes. (Ja, és a képek sem)

1 megjegyzés:

  1. ¡ Qué cosas más bonitas haces ! Me han gustado mucho todas. Besos

    VálaszTörlés

Hozzászólások