Rendszeres olvasók

2011. június 3.

Az almákat és a körtéket már múlt hét végén elkészítettem, de sajnos a fényképezéssel egy kis gondom akadt, így nem tudtam feltenni. Most a fényviszonyok is kedvezőbbek voltak, no meg kaptam egy kis kioktatást a gép használatával kapcsolatban is. Már fogalmazódik egy új projekt, de ahhoz annyi mindent kell még beszereznem és készítenem, hogy még várat magára. Annyit elárulok, hogy megpróbálkozom a famunkával is.
Addig is marad a gyurma. A kosarat nem én készítettem !!! A gyűjteméyemben volt, de remélem egyszer arra is sor kerül, hogy magam fonjak !




6 megjegyzés:

  1. Nahát, úgy látszik gyakrabban kell ezentúl ellátogatnom hozzád! Hiszen te valósággal belevetetted magadat a minizésbe! Gratulálok a gyümölcseidhez! A meggyes pite tökéletesre sikeredett. És sok sikert a famunkákhoz is, remélem, hogy bemutatod a kész műveket!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Sajnos csak hétvégén van egy kis időm a hobbimra, és még annyi mindent nem tudok!

    VálaszTörlés
  3. Great work!is a nice reproduction of the real fruit! Be lucky with the wood! Hugs.

    VálaszTörlés
  4. Olyan sok gyönyörű (harpnivaló) gyümölcsöt készítettél! És az almacikkek... Csak rám nem gondoltál : )
    Megtaláltam a halakat is. Szerintem helyesek.
    Csak így tovább!
    Eper

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek !!!
    Thank you very mutch !!!

    VálaszTörlés

Hozzászólások