Rendszeres olvasók

2011. május 8.

Tortát sütögetek

Megihlettek a You Tube - on látott torták. Gyorsan készítettem is néhány darabot. Egy csokis tortát már el is ajándékoztam, így nem készült róla fotó. A nagyobbik fiam azt mondta, hogy miért nem sütök igazi nagyot és kicsinyítem le a fényképen? Bár szoktam sütni, de ez valahogy gyorsabban megy, igaz nem lehet megenni.

                                                                   "Háromcsoki " torta






                                                                        Epertorta






                                                                     Csoki torta



 

Fantázia torta



3 megjegyzés:

  1. Remek tortacsodákat készítettél! Üdvözöllek a magyar minizők táborában! Büszke vagyok rá, hogy én lehetek az első követőd.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, enyém a megtiszteltetés !

    VálaszTörlés
  3. ¡Mmmmm...!!! Que delicioso ( = Se me antojo mucho el de fresas.
    Un abrazo
    Flor

    VálaszTörlés

Hozzászólások