Rendszeres olvasók

2011. május 21.

két tétel egy témára

Ugyan a cseresznye virágok még csak mos hullottak  le a fákról, de én már nem bírtam kivárni, hogy a gyümölcs is megszülessen. Szinte az egyetlen gyümölcs amit szeretek. Volt egy cseresznyefánk, amit sajnos ki kellett  vágni, mert nagyon korhadt volt. A gyümölcse tele volt kukaccal, de legalább BIO és nagyon ízletes volt. Nem kellett kettészedni és nézegetni, hanem csak bekapni. Amiről nem tudunk az nem fáj. Azt hiszem a színek még nem tökéletesek, pedig sokáig kevergette a gyurmát. Most éreztem át igazán, amit Bözse írt a szőlő készítése kapcsán. Azt hiszem, hogy a cseresznyeszüret ( egy időre ) véget ért.
megvan az alap és rászórod a kimagozott cseresznyét

befeded a második lappal

Felirat hozzáadása

ha megsült megszórod porcukorral

a maradék cseresznyét megeheted



A képek még mindig nem tökéletesek, de dolgozok rajta

4 megjegyzés:

  1. ...kevergetteM a gyurmát, így hangzana helyesen a mondat, amit leírtam !! bocsi

    VálaszTörlés
  2. A mindenit, hogy te miket tudsz...előbb azt hidtem,hogy igazi süti meg torták:))Hogy lehet az ilyen icurka picurka dolgokat ilyen szépen elkészíteni? Én még a nagyot is néha alig látom:)
    Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, de én meg a Te gyönyörű tortacsodáidtól ájultam el. Nem lesz gond, ha esetleg megpróbálok egyet-egyet megvalósítani miniben?

    VálaszTörlés
  4. Szia Anda!
    Megtiszteltetés számomra, hogy annyira tetszenek a tortáim, hogy elkészítenéd némelyiket miniben!
    Ha lesz ilyen, majd kérem az engedélyedet, hogy tehessem fel a blogomra, természetesen belinkelem a blogodat mellé::)

    VálaszTörlés

Hozzászólások